اردبیل، شهرک کارشناسان ،میدان وصال ، ساختمان سرو، طبقه سوم ، واحدB

EnglishPersian
0

سبد خرید

فروش تن ماهی به قیمت عمده

فروش تن ماهی به قیمت عمده

فروش تن ماهی به قیمت عمده

تن ماهی یکی از غذاهای خوش خوراک و پرطرفدار است که در ایران بازار پر رونقی دارد. در حال حاضر این غذا در سراسر ایران دارای حجم سفارشات بالایی است که در این میان شهر تهران یکی از بزرگ‌ترین مصرف کنندگان تن ماهی به شمار می‌رود. بر این اساس فروش تن ماهی به قیمت عمده یکی از خدماتی است که سیشل تن به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این روش مشتریان هزینه پایین‌تری را بابت خرید این محصول پرداخت خواهند کرد و سوددهی بیشتری دارند.

 

چه ماهی هایی حرام گوشت هستند؟

تن ماهی حلال است یا حرام؟ ماهی‌هایی که به صورت از آب زنده گرفته شده و پولک دار هستند، از نظر شرعی هیچ مشکلی نداشته و خوردن آنها حلال است. بنابراین ماهی حتی اگر فلس ریزی نیز داشته باشد خوردن آن جایز است. شورک یکی از نمایندگی‌های انحصاری فروش بهترین و حلال‌ترین تن ماهی در ایران است و تن ماهی‌های تولید شده در این شرکت حلال گوشت هستند و کیفیت بالایی دارند.

 

خواص تن ماهی

تن ماهی یکی از سالم‌ترین غذاهای دریایی است که برای بدن فواید بسیاری دارد. در زیر به برخی از اصلی‌ترین خواص تن ماهی اشاره می‌کنیم:

یکی از مهم‌ترین فواید تن ماهی تقویت سیستم ایمنی بدن است. بدین صورت که در این مواد غذایی آماده مقدار زیادی امگا۳ وجود دارد که عملکرد سیستم ایمنی را بهبود بخشیده و از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری می‌کند.

پروتئین موجود در تن ماهی بر روی افزایش سوخت و ساز و رشد ماهیچه‌ها بسیار موثر بوده و مصرف این ماده غذایی رشد استخوان‌ها را افزایش می‌دهد. به همین دلیل تن ماهی یکی از غذاهای محبوب و پرطرفدار در بین ورزشکاران به شمار می‌رود.

اگزما یکی از بیماری‌های پوستی بسیار ناراحت کننده است که با تورم و خارش همراه می‌باشد. مصرف تن ماهی می‌تواند به کاهش و بهبود این بیماری پوستی کمک کند.

تن ماهی سرشار از امگا۳ است؛ بنابراین شما برای جلوگیری از ابتلا به تاری دید و به منظور بهبود قوه بینایی بهتر است که تن ماهی را در لیست مواد غذایی خود قرار دهید.

مصرف تن ماهی استخوان‌های شما را مستحکم و مقاوم خواهد کرد و از شکستگی آن‌ها جلوگیری می‌کند. به همین دلیل مصرف این ماده غذایی برای کودکان و بزرگسالان بسیار مفید است.

در تن ماهی مقادیر زیادی ویتامین B و آهن وجود دارد و از این رو از لخته شدن خون و تجمع پلاکت‌ها جلوگیری می‌کند. بنابراین بهتر است که در هفته حداقل یک وعده تن ماهی میل کنید.

 

تولید تن ماهی

یکی از اولین شرایط تولید تن ماهی انتخاب مناسب‌ترین ماهی برای تولید این کنسرو است. برای تولید این محصول ابتدا ماهی شسته شده و در داخل دستگاه اتوکلاو مقداری حرارت می‌بینند تا در مرحله بعدی بتوان به راحتی فلس و استخوان و همچنین بخش‌های اضافی ماهی را از آن جدا کنید. در نهایت نیز ماهی‌ها شسته شده و در داخل قوطی‌های مخصوص قرار می‌گیرد و سایر ترکیبات نیز به آن اضافه می‌شود. در انتها نیز درب قوطی کنسرو پلمپ شده و آماده ارسال است.

 

 

خرید عمده تن ماهی

فروشگاه‌ها و یا رستوران‌ها که مصرف تن ماهی بالایی دارند با خرید عمده می‌توانند هزینه‌های خود را کاهش دهند. سیشل تن ماهی‌های عمده خود را با قیمتی نازل به مشتریان ارائه می‌کند و ماهی‌های موجود در این کارخانه بسیار ارزان‌تر از سایر نمایندگی‌های پخش و فروشگاه‌ها می‌باشد و از نظر اقتصادی به صرفه است. همچنین ماهی‌های شورک صید روز بوده و تمامی ماهی‌ها به صورت زنده صید شده و حلال گوشت هستند. جهت خرید عمده تن ماهی با شماره‌های درج شده در بالا و پایین این صفحه تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

آقای محمد سروی به صورت اختصاصی از سال ۱۳۷۱ در صنعت کنسرو شروع به کار کرده و در سال ۱۳۸۵ اولین کارخانه تولید کنسرو ماهی را در شمال غرب ایران در شهر اردبیل افتتاح و از سال ۱۳۸۸ بصورت رسمی تولید برند سیشل تن را آغاز کرده و با همت مضاعف در سال ۱۳۹۴ دومین کارخانه تولیدکنسرو ماهی که بزرگترین کارخانه تولید کنسرو ماهی در شمال غرب ایران میباشد را با نام تجاری سرو تن آریا در شهر اردبیل افتتاح نمودند.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت آرتان ماهی نام می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط گیل دیتا