اردبیل، شهرک کارشناسان ،میدان وصال ، ساختمان سرو، طبقه سوم ، واحدB

EnglishPersian
0

سبد خرید

رژیم سه روزه تن ماهی

رژیم سه روزه تن ماهی

رژیم سه روزه تن ماهی

بسیاری از اوقات پیش می‌آید که برای یک مهمانی و یا جشن نیاز به کاهش وزن فوری داشته باشید. اندازه نبودن لباس‌ها و یا اضافه وزن می‌تواند اعتماد به نفس هر کسی را برای مهمانی از بین ببرد. رژیم سه روزه تن ماهی برای افرادی طراحی شده است که درگیر چنین مسائلی هستند. یکی از غم‌انگیز ترین صحنه‌ها وقتی پیش می‌‌آید که می‌خواهید برای یک برنامه مهمانی مهم و یا جشن های مختلفی مانند عروسی آماده شوید، اما ناگهان با صحنه ای دلخراش مواجه می‌شوید، لباس به تن شما تنگ شده است و تنها چند روز وقت دارید که فکری کنید. نگران نباشید، امروز ما یک راهکار عملی پیش روی شما قرار می‌دهیم. با استفاده از این رژیم سه روزه می‌توانید نگرانی خود را در این زمینه برطرف کنید.

 

 

 

آشنایی با رژیم سه روزه تن ماهی

بله شاید ابتدا با شنیدن نام رژیم سه روزه تن ماهی تعجب کرده باشید. قطعا با خود می‌پرسید مگر می‌توان در سه روز رژیم گرفت؟ البته که یک رژیم لاغری استاندارد، به یک بازه‌ی زمانی طولانی و یک شرایط عادی نیازمند است. اما زمانی که می‌خواهید در عرض چند روز وزن کم کنید، پس شرایط عادی نیست بلکه یک موقعیت ویژه است. برای چنین مواقعی میانبرهایی وجود دارد. ترفندی که با آن می‌توانید در سه روز حجم زیادی از چربی های خود را بسوزانید.

باید توجه کرد که این رژیم سه روزه، بیشتر مورد استفاده برای ورزشکاران است. بدنسازانی که می‌خواهند در مدت زمان کوتاهی برای مسابقه آماده شده و چربی سوزی بالایی برای خشک کردن بدنشان داشته باشند، از این رژیم استفاده می‌کنند. این رژیم به صورت عملی و تجربی جواب داده‌است. با این رژیم کاهش وزن ۴ الی ۵ کیلوگرمی هم دیده شده است. همان‌طور که از نام رژیم سه روزه تن ماهی پیداست، پایه‌ی اصلی در این برنامه، تن ماهی است. در ادامه دلیل این انتخاب را توضیح خواهیم داد.

 

 

 

رژیم سه روزه تن ماهی چگونه است؟

مفیدترین بازه برای این رژیم ۳ روز می‌باشد. البته باید دانست که می‌توان این رژیم را برای مدت ۴ الی ۵ روز نیز ادامه داد. میزان پروتئین دریافتی در این رژیم بسیار بالا و میزان کربوهیدرات جذب شده بسیار محدود است. این رژیم با ایجاد یک شوک قوی به بدن، باعث چربی سوزی ناگهانی می‌شود که تا ۴ الی ۶ روز ادامه خواهد داشت. پیروی از این رژیم بسیار ساده و راحت است. البته این قانون کلی که باید خوراکی‌های مصرفی در این دوره از حجم بالای پروتئین برخوردار و در عوض کربوهیدرات آن به صفر نزدیک باشد را در نظر بگیرید. از چربی‌های مفید مانند امگا ۳ استفاده و از مصرف فست فودها در این دوره اکیدا خودداری کنید.

 

 

 

اولین مرحله، وعده غذایی اول

مقداری نان تست، کره بادام زمینی و یک نوشیدنی مخصوص صبحانه می‌تواند شروع قوی برای رژیم سه روزه تن ماهی باشد. نان تست نسبت به نان‌های دیگر از کربوهیدرات کمتری برخوردار است. با اضافه کردن مقداری کره بادام زمینی که دارای پروتئین است می‌توانید باعث خوشمزه‌تر شدن آن شوید. استفاده از شکر، قند و شیر در این وعده غذایی ممنوع است. یک لیوان آب، قهوه یا نصف لیوان چای می‌تواند بسیار مفید باشد چراکه از جذب حداکثری مواد جلوگیری می‌کنند.توصیه می‌شود از شیرین کننده‌های مصنوعی نیز دوری کنید. البته گریپ فروت هم به عنوان یک خوراکی بسیار عالی برای این وعده می‌تواند استفاده شود.تن

 

 

دومین مرحله، وعده غذایی دوم

تا رسیدن به زمان ناهار سعی کنید از خوردن خوراکی و تنقلاتی مثل چیپس و پفک که دشمنان اصلی این رژیم لاغری هستند پرهیز کنید. در وعده ناهار، غذایی ساده اما پر انرژی شامل، مقداری نان تست و حداکثر نصف قوطی تن ماهی خواهید داشت. در این رژیم سه روزه تن ماهی، تن ماهی نقش ویژه‌ای دارد. چراکه پروتئین‌های مورد نیاز بدن و همچنین انرژی از دست رفته شما را تامین می کند. امگا ۳ موجود در این غذا برای چربی سوزی بسیار مفید است. می‌توانید همراه غذا، مقداری آب، قهوه و چای هم میل کنید. اما باز فراموش نکنید، مصرف شکر ممنوع است.

 

 

سومین مرحله، وعده غذایی سوم

در وعده شام کمی دست شما بازتر است. مقداری گوشت قرمز بدون چربی (حداکثر ۱۰۰ گرم) یا سینه مرغ، غذایی مناسب خواهد بود. همراه با این وعده غذا می‌توانید مقداری سبزیجات مانند هویج و لوبیاسبز نیز مصرف کنید. البته باید توجه کرد که این سبزیجات فاقد کربوهیدرات باشند. بعد از غذا هم می‌توانید یک سیب خوشمزه را با خیال راحت میل کنید اما باید توجه کرد که ۳ الی ۴ ساعت بین وعده شام و خواب فاصله وجود داشته باشد و این وعده نزدیک به خوابیدن نباید باشد. اگر در وعده‌های صبحانه یا ناهار چای و قهوه مصرف کرده‌اید،‌ در این وعده فقط آب بنوشید. در رژیم سه روزه تن ماهی توجه به میزان کالری و کربوهیدرات مصرفی بسیار اهمیت دارد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

درباره ما

آقای محمد سروی به صورت اختصاصی از سال ۱۳۷۱ در صنعت کنسرو شروع به کار کرده و در سال ۱۳۸۵ اولین کارخانه تولید کنسرو ماهی را در شمال غرب ایران در شهر اردبیل افتتاح و از سال ۱۳۸۸ بصورت رسمی تولید برند سیشل تن را آغاز کرده و با همت مضاعف در سال ۱۳۹۴ دومین کارخانه تولیدکنسرو ماهی که بزرگترین کارخانه تولید کنسرو ماهی در شمال غرب ایران میباشد را با نام تجاری سرو تن آریا در شهر اردبیل افتتاح نمودند.

شبکه های اجتماعی

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به شرکت آرتان ماهی نام می باشد.

طراحی سایت و سئو توسط گیل دیتا